Az önce 4.ay aşılarımızı olduk ve ebe 5.5 aylık iken menenjit günü varmış ama o olmaz günü değişmesi lazım 6.ay aşıları canlı aşı aralarında 1 ay olması gerekiyor menenjit ya 1 ay sonra olacak ya da aynı güne denk getirmen gerekiyor onu istersen doktorun ile konuş takvimi değiştir dedi sizler nasıl oldunuz bu aşıyı ben aynı gün olursa ağır gelir diye düşünüyorum bir ay sonra da yaptırabilirim diye düşündüm ama tabi doktorumuza da danışacağım sizlerin de nasıl yaptırdığını merak ettim