BernaKaraman Hanımlar biberonu ters cevirince düz çizgi şekilde akiyor. Normal mi cevirince kendiliğinden akması yoksa biberon mu sıkıntılı
-_-hUysUzvetatlikadin BernaKaraman acaba dizdekinde mi sıkıntı var bizim acente 4 numara öyle değil normal damla şeklinde akıyor ters çevirince