Ceren55 bizim kıza doktor nebülizatör ile verilecek damlalar verdi ilaç girmesin vücuduna başka bişey yok dedi 5 6 gün kullandık o süreçte baya iyi geldi bide ne kadar doğrudur bilmem ama sıcak sıcak hem yumuşatsın hem de gazına iyi gelsin diye birkaç yudum kimyon verdim ben
Çok öksürdüğünde kusuyordu o yüzden çok öksürdüğünde birkaç yudum da kaynamış soğumuş su verdim
Sürekli olarak da aspiratör ve damlalar ile burnunu temizledim
4 aylık