Aseb4 Merhaba anneler bebeğim 4.5 aylık olmak üzere. 3.ayından beri göz kapaklarında egzama var. Doktor krem ve damla verdi. Geçiyor ama tekrar çıkıyo sürekli. Kalıcı bir çözümü olan başına gelen var mı ne kadar sürer acaba 🥺