3 aylık kolik bir bebeğim var. Ama sadece gaz değil her şeye çok ağlıyor sinirli biri🥲 Doğduğundan beri meme reddiyle uğraşıyorum, alerjik bir bebek aynı zamanda. Ağlama krizleri sadece pilates topunda azalıyor ve uykuya dalıyor. Memeyi de topta tutturup emziriyorum. Ama benim sırtım ve belim dayanmıyor artık. Dışarı da çıkamıyorum bu yüzden. Ayakta, beşikte 1 saat sallamaya razıyım. Nasıl bıraktıracağım var mı tecrübesi olan? 2 gün sonra şehir dışına ailemin yanına gidicem topu götürmesem unutur mu acaba?