Bizde 6 aylığız 3 gündür çok hastaydı burun akıntısı öksürük iştahsızlık kusma gözlerde sulanma baya kötüydü yani hiç doktora götürmedim hemşireyle de konuştum calpol ve aferin kullandım bir çay kaşığı olarak kullandım ilaçları 4 saat arayla serum suyu da çok rahatlatıyor rahat uyuyor yatmadan 15 dakika öncesinden de serum suyu sıkıyorum bugün 3 gün oldu toparladık artık öksürüğü kaldı biraz oda anca geçer zaten