snyck Tulay09 bugun doktora sordum +2 değerlikli yazanlardan kullanmanızı tavsiye ederim dedi diğerleri kan değerini yeterli yukseltmezmis bestrion sidefer newvit arasında kalmıştım newvit aldim
Slndnz Bestiron kullanıyorum 6 aylıktan beri. Hem tadı çok kötü hem de 8 aylıkken yapılan kan testinde Demir eksikliği çıktı bebeğimde. Bitsin değiştireceğim. Doğal içerikli diye tercih etmiştim, başka bir tane bulmayı umuyorum.