Sevgili anneler merhaba,
Kızım 5 aylık doğduğundan beri hiç 7-7 buçuk arası kalkar vs diyemedim. 3-4-5 uyanıp duruyor 1 saat ayakta kalıyor garip saatlerde uyutmakla geçiyor saatlerim tabi ben de ne kafa kalıyor ne bişey. Hiç sabit saat aralığı yok. Siz nasıl başardınız eğer yapabildiyseniz