Kızlar 3 yıl olacak sprail takmışım ilk defa adetim gecikiyor 10 gün olacak adet olamıyorum niye anlamadım🙁 2 tane çocuğum var 4 3 yaşındalar. Şuan düşünmüyorum🤷♀️ acaba hamilemi kaldım🙁 dün gece kafama takıldı uyuyamadım resmen. Olabilir mi ?? Bide sprail kayarsa kasık ağrısı ve ara ara kanamalar olurmuş kaydığına dair. Ama bende hiç öyle belirtiler görünmedi. Sprail kaymadan da hamile kalınır mı ?