tatlikizim 5 yıl önce kızımda yaşadım. 2 aylık felandı anladık hemen doktora götürüp egzersizlere başladık. Normalde sağda olur dedi. Doktor ama. Bizim soldaydı. 4.çeşit egzersiz gösterdi günde en az 3 defa yapıyoduk bunları. Oyun oynarken uyurken kucağımızda taşırken ona uygun taşıyoduk. Bizim tedavi süreci 2 yıl sürdü hemen hemen.. Çok geçmiş olsun Allah şifa versin inşallah tez zamanda iyileşir. Sormak istediğiniz soru varsa sorabilirsiniz