sevval96 Merhaba kızlar biz ayın 2 sinde 4 ay aşımızı vurulcaz karma aşının içinde tetenoz aşısıda oluyor sanırım ve bildiğime göre tetenoz aşıları toplatıldı nasıl olucak şimdi bilen var mı?