ilknurcelik Kızlar bebişler ne durumda? Benim oğlum 6 aya kadar anne sütü aldı hamile kaldığım için emme işi 6. Ayda bitti. Biberon zorla alıştırdım ama mama ile arası hiç iyi olmadı öyle böyle bu güne geldik. Şimdi hiç istemiyor biberonu. Neyse mamadan geçtim bir de kaşık reddi başladı kaşıkla ne verirsem vereyim ağzını açmıyor. Elimle yediriyorum ama elimle yedirebileceğim şeyler de kısıtlı. Mesela bugün Sabah 3-4 parça kaşar peynir, domates, zeytin ve patates yedi Sonra 1 muz, öğlen 1 köfte biraz makarna sonra 1 şeftali yedi saat 17 gibi de 3 parça tavuk kanatla salatadan biraz yedirdim. Bu şekilde çocuğum iyi beslenmediğini düşünüyorum ama elimden birşey gelmiyor tencere tencere yemek yapıyorum yemiyor daha doğrusu tadına bakmıyor devam sütü içmiyor çok üzülüyorum şuan kilosu 14 kilo boyu 86 cm ama bu gidişle zayıflayacak
edadoruk ilknurcelik sağlığı yerinde mi ? Yerindeyse hiç üzülmeyin kilosu da gayet iyi maşallah benim oğlum 19 aylık yemesi çok iyi emziriyorum da ama 11,5 kilo hala
Mervea ilknurcelik 16.5 aylık oğlum 2 haftatır doğru düzgü birşey yemiyor anne sütü alıyor birde alerjik mama kullanması gerek onu 3 aydır ağzına sürdüğü yok yemek verdiğim zamanda ağzını yuvarlayıp küçüçük açıyor bir kaşığı beş kerede anca yiyor sabırla vermeye çalışıyorum her yemek yiyişi 1 saati buluyor
1mom1baby ilknurcelik kızımda anlattığınız gibi tek fark haftada 2 gün falan güzel yiyo geri kalanlar sizin gibi mesela dün ne yaptıysak yemedi açtıda bugüne kadar severek yediği şeyleri yaptım itti ağladı en sonunda makarna yapiyim mi sana dedim meraklı meraklı baktı yaparken izledi oluncada yedi. Yediklerini seçiyorlar artık ve oglunuzun kilosu boyu normal
ilknurcelik edadoruk mesele kilo değil canım istiyorum ki çorba içsin süt içsin sebze yemeği yesin ama yok niye böyle oldu bilmiyorum 1 aydır bu durumdayız geçecek dedim geçmedi
HYM Bence şükredin halinize kızım 15 aylık ve hala çorbadan öteye geçemedik midesi bulanıyor veya ağzından çıkarıyor su içinde kalana dek ağlıyor yemeklerden yememek için üstelik ne meme ne de mama içiyor 😔😔 ve 9 kilo
ilknurcelik HYM gerçekten zor bir durum sizi çok iyi anlıyorum en azından eline meyve verin ortalığı batırsın mühim değil. Ben plastik çamaşır sepetine oturtuyorum eline şeftali, muz, elma ne varsa veriyorum büskivi onları yiyor kendi kendine
HYM ilknurcelik veriyorum cnm malesef yutmuyor geri çıkarıyor artık kaşık mamalarını bırakmak istiyorum