Merhaba kızlar, bebeğim bugün bir aylık oldu.. bebekte fark ettiğim şeyler normal mi değil mi diye düşünmekten çok yoruldum, annelik gerçekten zormuş.. mesela çok sık yatakta kımıldamalar, değişik sesler çıkarmalar, ıkınıp kızarıp morarmalar… her gün yeni bi olay..
Özellikle ne zaman reflü yatağına/ yatağa koysam hemen kendini kasıp kıpkırmızı oluyo😒 hepsi mi böyle bizimkinde belli bi sıkıntı mı var çözemedim
Uykusunda da garip bi yutkunma sesi çıkarıyo, nefes mi alamıyo/ alamazsa diye aklım çıkıyo