Bebeğim iki buçuk aylık doğduğundan beri gaz damlası kullanıyorum ilk maflor denedim etkisi olması sonra metsil kullanmaya başladım etkisi oldu rahaadi baya ama son bikac gündür tekrar gaz sancıları arttı özellikle geceleri ,sizce damlanın etkisi mı gecmistir artık ne yapmam gerekir damlayı mı degistirmeliyim