Haliagaoglu merhaba. Bebeğim bugün 3 aylık oldu. Bizim doktorumuz ilk ayda kardiyologa rutin diye yönlendirdi.5 küçük delik varmış kalpte. Dünyam başıma yıkıldı ama neyse ki operasyon boyutunda değil. Kapanmasını bekleyeceğiz.
Ufurum ise en masumu. Size önerim onu citcitli body ile götürün. Eko çekilecek. Çocuğu rahatça muayene eder hem de gerilmez bebis. Korkmayın. Geçecektir.