Tugba82 canım benim çok geçmiş olsun, sakın süt veya çay la temizleme. Benimde bebeğim 1 aylıkken böyle bişey başımıza geldi tek gözünü açamıyordu. Doktora götürdüm. Netira diye bir göz damlası verdi. 2 damla bir gözüne, 2 damla diger gözüne. Diger gözünede bulaşma ihtimaline karşı iki gözüne de kullandık. Ben sabah akşam kullandım. 3. Güne hiç bişeyi kalmamıştı. Ama doktorumuz 5 gün kullan dediği için kullandım. Şimdi evimde yedeği olan bir ilaç.