Roniya Cildim hamileyken mükemmeldi. Öyle ki herkes hamilelik sana çok yaradı cildin parıl parıl oldu diyordu. Doğum yaptıktan sonra cildim çok matlaştı ve sürekli soyuluyor döküntü şeklinde. Gerçekten pahalı kremlerde kullanıyorum. Sürekli nemlendiriyorum ama krem emildiği an yine döküntü şeklinde pütür pütür oluyor. Bu soruna çözüm bulan var mı hanımlar? Gerçekten sinir oluyorum artık aynaya baktıkça
Thesra Roniya Bol su içip içten de nenlendirmeniz gerekiyor birde çok kuru ciltler için olan krem losyon yağ kullanın daha iyi gelicektir🌸
Roniya Thesra damacanaya ağzımı dayayacağım neredeyse o kadar çok su içiyorum. Bu önerdiğinizi muhakkak deneyeceğim çok teşekkürler❤️
Bernaadlgr Roniya yanak ve cogunlukla anlımda oldu benim boynuma da kullandim dus aldıktan sonra soyuluyodu iyice o zaman suruyodum 1 kere gunde suan gecti