kivilcimtrn canim ben aldim. Benim ne yazikki olumsuz sonuclandi. Pinar hanim dedigin kisiden degol baska birinden aldim fakat oda ünlü Alisanin falan programina cikmks biriydi. Ama ben kampanyada asiri uyguna almistim ve bu sebeple bence ilgilenmedi. Kurallar bu dedi ve birakti.
İkinci sebep de oglum 8bucuk 9 aylikti ve daha bilincliydi asiri aglamisti ve sabredemedim.
AMAA eger ki gercekten ilgili ve tecrubeli birinden alirsan bebeginde ufak oldugu icin basarili olma olasiligin cok yuksek. Benim arkadasim da aldi farkli birinden tabi o iyi bir butce ayirdi bunun icin ve emzigede bagimli olan kizi hem emzigi birakri hem egitimi aldi.