efeninannesi4207 Bebe bisküvisi veriyormusunuz veriyorsanız nasıl yapıp veriyorsunuz kızlar. Bide farklı yedikleri tarifler var mı
Hkshkshsk efeninannesi4207 3 tane bebe buskivisi 1 tane ceviz bide yumurta sarısı üzerine hafif ılık su koyup veriyorum yada bebe buskivisi üzerine yoğurt onada ılık su hafif sulu olsun diye çok az ama Normla yaptığım meyve purelerin icinede buskivi koyuyorum
theanalikko efeninannesi4207 kabak havuç patatesi buharda haşlayıp yoğurtla karıştırıp veriyorum. Gene haşlanmış sebzeleri 1 yk bebek irmiği 1 sb su ile pişirip yediriyorum. Yoğurt çorbası yapıyorum. Kahvaltıda yumurta sarısı ve lor veriyorum. Bisküvi vermiyorum daha
efeninannesi4207 Hkshkshsk tamam canım teşekkürler ☺️. Bide sade olarak verilmiyor mu sade suyla ezip
Hkshkshsk efeninannesi4207 benim yengem buskivinin üzerine çay döküp veriyordu ne kadar iyi bilemem yada ekmek icinin üzerine çay döküp verirdi ailesinden oyle görmüş oda
seizetheday efeninannesi4207 1 su bardağı su 1 yemek kaşığı pirinç unu 1 tatlı kaşığı pekmez ya da şeker hepsini karıştırıp kısık ateşte kaynayana kadar zaten hemen oluyor bu 4 aydan bu yana yaptığım yeni yeni irmikli meyveli muhallebiler deniyorum