Estesvda merhaba, bende kreş düşünüyorum bebeğim 2 yaşına geldiğinde. Etrafımdakiler yapma annesi daha çok küçük nasıl kıyabiliyorsun diyor. Neden bizim ülkemizde bir kadın bir kadına kendini kötü hissettirmek ister anlamıyorum. Araştırıyorum diğer ülkelerde 4 aylıkken bile kreşe verenler var. Herkesin şartları farklı. Kimse kimseyi anneliğinden vurmasın artık🥺