gamzelininannesii Kızlar spiral taktircam ama randevu alıp gidince direk takıyorlar mi yoksa spirali kendimiz mi alıp gidiyoruz ?
Damlapoyraz gamzelininannesii bende dusunuyorum ama korkuyorum açıkçası birde koruyuculuğu nasıl acaba
salakmisincemilee gamzelininannesii canim tum sehir hastanelerinde ayni midir bilmiyorum ama ben randevu alip gittim ama adetli olmadigim icin islem yapmadilar kadin dogumun orda aile planlamasi bolumu var oradaki kadin adetinin 3.gun gel takalim dedi randevuya gerek yokmus
gamzelininannesii salakmisincemilee benimde randevum yok inşallah bakarlar peki spiral alıp mi gitmek gerekiyor Muş
salakmisincemilee gamzelininannesii yok canim bana adetinin ikinci gunu gel randevu almana gerek yok dedi spiral al falan demediler