Merhaba kızlar sütümü sağarak bebeğimi besliyorum artık sagmayi bırakma sütten kesme zamanım geliyor, doğduğunda 3saatte bir sağarak başlamıştım şimdi 4-5saatte bir sağıyorum 15er dk uzun zamandır, sagmayi biranda kesersen göğüslerim mastit olur diye korkuyorum daha önce yaşadım çünkü ,yine 4-5 saat aralıkla süreyi azalta azalta mı kesmek daha mantıklı 15er dk yerine 13 dk sonra 20sr dk gibi yoksa örneğin 24saatte 5 kes ssgiyorsam önce 4 e sonra 3e şeklinde mi kesmek daha mantıklı, en zoru da gece beslenmeleri hariç süt satmakla ayrıca vakit harcamak yoruyor artık,uykularım kaçıyor yatakta don don uyuyamıyorum