KumsalAda2 önce emziriyorum her iki memeden de sonra eds ile mamayı veriyordum. Benim de bebeğim 5-10 dk kalıyordu süt bitiyordu. mama miktarını sabitleyerek haftada aldığı kiloya göre miktarını düzenleyebilirsiniz. Eğer haftada 200-250 gr alıyorsa mama miktarında doğru olduğumu anlıyordum. Fazlaysa eğer mamayı fazla vermiş olduğumu anlayıp ona göre azaltıp ya da sabitliyordum.