lceLady ilk doğumumdu
Herşey gayet guzel gıdıyordu 40.Haftam bitince eşim darlamaya basladı nie doğmuyo gıln dıye bnde doktora soyledım oda cumartesı suni sancıyla alalım bbgı dedi
Ama gıdınce bu sefer sezeryan dedi amelıyttan sonra cok agrım oldu cok agır gecırdım norml bklerken sezeryan oldum dıyede travma yaşadım derken mmnun klmadım yanı
Eğer mecbur kalıcaksanız tavsıyemdır aslaaa hafta sonuna denk getırmeyın çynku hfta sonu stajyer ler oluyor zorlanırsınız
2 yanınıza sadece 1 kadın alabılıyorsunuz o kışiyi çok iyi belirleyın baskası gıremıyor eşiniz bile 10 fk en fazla
Bn birdahakını ıns şafak beşyüz evlerde yaptırmayı düşünüyorum dunyaya bır canlı getrmk koly degıl devlette heleki hiçkolay degıl. Malesefki