Sebahattinali Çok fena hasta oldum grip nezle emziriyorum ilaç da içemiyorum. Nane limon ıhlamur çorba hepsini içtim var mı başka öneriniz
Busbus03 Sebahattinali benim doktorum ibicold içebilirsin demişti bebeğinizin doktoruna bir sorun bir de soğanı ikiye bölün karanfil batırın başucunuza koyun çok iyi geliyor
Mevoo25 Sebahattinali önerim maske takarak emzirmeniz öpmemeniz fazla temastan kaçınmanızz 😏 bende öyleydim serum taktırdım çabuk toparliyim diye 3 gün sütüm serum kokuyodu o ayrı ama doktor zaten vitamin yazdı emzirdiğim için serum taktırabilirsin Çok geçmiş olsun