Benimde böyle oldu maalesef. Bi süre direndim mama vermemek için sonra tam mamaya başlamıştım ki bir emzirme danışmanından danışmanlık aldım. Bana solgar diye bir markanın süt arttırıcı hapını önerdi 8nu bestlak damla ile kullandım sütüm baya arttı. Kızıma yemeye başladı. Tavsiye ediyorum mutlaka kullanın. İkisi de vitamin zaten.