Gmze1998 öncelikle hayırlı olsun canım. Kapalı değilim fakat göğüs altına kadar olsa yeterli diye biliyorum. Bazen tülbenti çene altından ignelersiniz iki ucu göğüs hatlarını kapatır ya. Önemli olan hatları belli etmemesidir. Allah yolunu bahtını açık etsin umarım mutlu ve içine sinerek yaşarsın tesettürünü. Bir kere bu yola Allah rızası için girdiysen dönüş yok bu sana nasip olmuş demekki:) yapabildiğini en iyi şekilde yap çevrendekilerden akıl alma, akıl veren çok olur soguturlar. Araştır oku takildigin yerde diyanetin hattı var ara sor canım. Bizler yabancıyız bize de rahatça sorabilirsin tabi.