11 aylık oldu bebeğim yeni doğdu zamanlar memede doyunca yatardı ilk çocuk sallamaya heveslendim bı kaç aylıkken başladığım gibi dert aldım başıma o zamandan şimdiye kadar kucakta veya ayakta sallanarak yatiyo şuan bile sallıyorum görümcem ikizleri var çocuğum ile aralarında 5 ay var ortalarinda uzanıyor bebekler yatiyo bende istiyorum ki yanina uzanim pispis la yatsın bunu nasıl becerebilirim ya yoruluyorum bu şekil yaptırmaktan gerçekten suan ailecek gribiz ölü gibiyim zor salliyorum resmen var mı şu işin bı taktiği nasıl alıştıra bilirim kendi kendine yatmasına