EbruNehirim ben henüz doktora göstermedim Perşembe gostericez . İçim içimi yiyor benimde . Bayaga da yüksek çıkınca değer . Ben kilo alamıyordu kızım 1 yaşında 9 kilo bu yüzden gitmiştim normal rutin kan tahlili yaptırdık bu çıktı hiç beklemiyorduk inşallah önemli bişey değildir. Bununla birlikte bizim pct de yüksek yani vücutta enfeksiyon gözüküyor . Enfeksiyon durumunda da yukselebilirmis yeni grip atlattik