Tazeanne94 3 aylik bebekten cok fazla sey beklemeyin Allah askina, cani yaniyor ne kucaga alismasi. Kimseyi dinlemeyin, herkes moralinizi bozacaktir. Surekli yaninizda tutun, sadece sizde sakinlesicektir sjzjn sevginize temasinjza ihtiyaci var. Ayrica surekli emmerekte sizdeki sut miktarini artiracak. Eger kilo alimi iyiyse gercekten mamaya gerek yok. Ve dert etmeyin bi kac ay icerisinde nezaman doydu ne zaman ne icin agliyor anliyor olacaksiniz. Simdi henuz cok yeni. Baslarda ben de cok stress oluyordum aman sutum yok 24 saat gogsumde sutum nasil olsun diye.