3 aylıkken benim bebeğim de meme reddi yaşadı. Hiç açıktan ağlayan bir bebek olmadı. O dönemde saatlerce emmediği için ben aç olduğunu düşünüp kendimi çok kötü hissediyordum ve bebeğimi emmesi için zorluyordum. O emmeyip ağladıkça ben gerilirdim. Olan bana oldu yanı💁🏻♀️ Sizin gibi sütüm bitecek korkusuyla sık sık sağdım. İçirmeye çalıştım, buzluğq attım. Şimdi dönüp bakınca kendime ve bebeğime çok eziyet etmişim diyorum. Belki de ben ısrarcı olmasaydım bebeğim emmeyi bırakacaktı onu da bilmiyorum. Ama ben hiç pes etmedim. Emmedikçe sağdım. Şükür şu an 7 aylık sütümde bir azalma olmadı