Kızlar merhaba , öncelikle umarım iyisinizdir .
Cunku ben iyi değilim.
Saçlarımın 3 yerinde parmak ucu kadar acilma var ve yanında 1 tutam beyaz saç var . Bunu yeni farkettm . Muhtemelen 6 7 ay önce olmuş . Beyazların uzunluğundan anladım . Önce o bölgede dökülme oluyor sonra yanında beyaz çıkıyor . Emziriyorum bebeğim 10,5 aylık . Basına böyle birsey gelen var mi ? Beyazlamasına takılmıyorum neden dökülüp yanında çıkıyor ? Yarın değerlerime baktıracağım .