Damlakeskinn Bebeğim iki aylık elleri bir soğuyor bir sınıyor burnu hafif bir tıs tıs olmaya başladı Ben de hemen fizyolojik serum verdim sizce hasta mı oluyor yoksa başlangıç mı kalpol versem mi acaba☹️
sb- Damlakeskinn calpol ateş düşürücü ağrı kesici bu ikisi de yok anlattığınız kadarıyla eğer yoksa kullanmayın burnunu sık sık temizleyin ateş öksürük hırıltı vs de hemen doktora götürün çok hastalık salgını var🙏🏻
Bentuce25 Damlakeskinn bize ciğerlere inmemiş diye doktorumuz iliadin damla verdi 2 damla sabah öğle akşam kullandım burnunu temizledim sık sık ayağına sarımsaklı zeytinyağı sürdüm göğsüne de zeytinyağı ile ovup ağız bezi koydum bu şekilde ilerlemedi çok şükür ama hala burnumuz doluyor onu bitiremedik ama doktorumuz da tek başına burun aksın sorun olmaz dedi
Poncikkkk Damlakeskinn calpol ağrı kesici ateş düşürücü fizyolojik serum kullanın iyi gelir emziryorsanız bol bol emzirin siz portakal mandalina adaçayı kekik yiyin için sizden zaten bebeğe geçer ama istersen doktora götür
Damlakeskinn KY1 uyumuyor ağlıyor hemen burnunda hırıltısıda var serum ile temizliyorum hiç ilaç vermek istemiyorum ama
Damlakeskinn Calpol verdim ama sürekli uyanıyor burnunu temizledim normalde uyurdu ama uyanıyor iki gecedir