kuzeyaras13 8 aylık bebeğim yataktan düştü nasıl oldu anlamadım birden atladı yatağın yanında da beşik var kafasını oraya vurmuş olabilir. 24 saat geçti bir şey olmadı ama aklına takıldı başına gelen var mı acaba
gzmemr kuzeyaras13 korkmayın kusma olmadıysa gönül rahatlıgıyla uyutun …oluyor vallahi böyle kazalar insanın gözünün önünde oluyor bazen sadece allahım korusun meleklerimizi.
Zehra5050 kuzeyaras13 kusmadiysa birşey olmaz buz koyabilirsiniz benimkide 2-3 kere düştü ne kadar sakinsakta biseyler oluyor Allah korusun
Citlenbik Çok üzüldüm içim cız etti kusma olmadındeğil mi bide kafa arkası tehlikeli diye biliyorum benim ilk oğlum ana kucağından düşmüştü ben doktora giitmiştim çok korkmuştum için rahat etmeis için bi istersen kontrol ettirt ama tomografi çektirme
kuzeyaras13 Citlenbik yok kusma falan olmadı hatta iki gün olacak neredeyse bir şey yok ama korktum yine de teşekkür ederim
gzmemr kuzeyaras13 valla ben bide pinpirikli bi anneyim sakınıyorum o yüzden benimde başıma iki defa geldi ama allaha şükür bişey olmadı…sizde vicdan yapmayın🤗
Citlenbik kuzeyaras13 başı şişmişti çok ağladı bide ben çok panik yapar saçma sağan senaryolar kurarım anksiyetem var doktor elle başını yokladı bütün vucudunu soyup baktı kemiklerine baktı hani bacaklarına bileklerine dizlerine karnına sonra başı için röntgen çektirdi. Düşük dozla dedi sonra içim rahat etmişti şimdi o bebek 9 yaşında yeni bebeğim var asla ama asla yğksek yere yatırmıyorum yere yatak serdim işim varsa iki yanına yastık koyuyorum hemde yer yatağına koyup rahatça mesela kısa süre 1-2 dk yalnız bırakıcaksam tecrübeyle sabit hep bunu yapıyorum
kuzeyaras13 Citlenbik çok geçmiş olsun bizde şişlik falan olmadı çok şükür, Allah korusun çocuklarımızı 🙏