Hilalyusra daha once atesi var dediniz ya ateş durusuruxu kullanırsanız biraz fazla düşürmüş olabilir. Ve bazen öyle düşebilir yani çok önemli bir şey olduğunu düşünmüyorum bazen benim bebeğimin de 35.5 çıkabiliyor dediğiniz gibi terlemis teri soğumuş olabilir çünkü 27 derece sıcak. Siz atesi çıksın diye uyku tulumu giydirmeyin bence tam tersi çıkarın ki terleyip teri soğumasın.ince giydirin Öyle bir gozlemleyin bakalim belki cikar