alonee Kızlar herobaby kaşık maması aldık akşam, biraz yedi. Geri kalanını dolaba koyup ertesi gün verebilir miyim nasıl muhafaza edeceğim. Yoksa gün içinde açıldıktan sonra bitmesi mi lazım ?
Olimbonii alonee Valla ben yaptığımda eger kalani yemediyse döküyorum asla bekletmiyorum bozulabilir midesinide bozabilir bu durumlarda
Olimbonii alonee diyelim bi kase yaptınız yarisini yedi yarisi kaldi o kalani atiyorum eger bidaha yicekse aynisini yeniden yapip veriyorum
Olimbonii alonee ha kavanozsa 24 saat icinde tüketebilir onu 24 saat bekletiyorum ben kasik toz mama zannettim