AseLBebek26 Güzel anneler 2 yaş civari bebekleriniz için gün içinde yaptığınız yedirdiginiz sağlıklı atıştırmalıklar nelerdir farklı tarifleriniz var midir🎀
yaprak_34 AseLBebek26 hurma yediriyorum ,kuru üzüm,ceviz fındık robottan çekip avokadoya yada muza katıp yediriyorum.öyle farklı bir şeyler yapmıyorum açıkçası 20 aylık olacak
2cocuk_1anne_ AseLBebek26 ceviz fındık kuru üzüm veriyorum kaju çok seviyor evde birlikte yaptığımız kurabiye den yiyor Tabiki arada kaçamak olarak dişardan abur cubur da yiyiyor Meyve olarak Nar mandalina ki i elma yiyor şu sıralar