Oğlum haftaya 13aylık olacak hiç bi numarası yok😂 Canı isterse adına bakıyor canı isterse yap denileni yapıyor. İstediklerini işaret ediyor. Baba mama gel harici konuşmuyor,bunları da mecbur kalırsa ancak.. Desteksiz 3-5adım atıp düşüyor. Dr erkekler geriden geliyor hep normal diyor. Sizinkiler neler yapabiliyor sağlığı yerinde olsun zamanı gelince yapar diyorum ben de artık saldım