Esrataluy normal, ilk bir hafta kaçırmalar olabilir, sakin kalıp çişi geldiği zaman söylemesi gerektiğini anlatın her seferinde. Kızım bezi bırakalı 6-7 ay oldu hala arada bir kaçırıyor, çok sıkışıyor, oyunu bırakmak istemiyor, sorsam bile yok diyor, 5 dk sonra olduğu yere yapıyor. Yani ilk zamanlar kaçırması normal ki bu ilerde arada bir de olabilir