Tuba0633 Arkadaşlar merhaba doğum yapalı 5,5 ay oldu fakat hala ilk günkü gibi sırtım ağrıyor epidural doğum yaptım hala iğnenin yeri ağrıyo sabahları belim tutuluyor kalkamıyorum gün içinde hep ağrı var sizinde başınıza geldi mi
DarkSwan Tuba0633 Bebeğim 7 buçuk aylık oldu hala aynı benimde. Yüz üstü uyumayı çok seviyorum normalde ama belim o kadar çok ağrıyor ki sabah felçli gibi kalkıyorum yataktan. 🥺
Dyldrm Tuba0633 spinal sezeryan oldum bende de var o ağrılar hatta yataktan kalkmayacak hale gelmiştim Bi ara. Belden iğne olanlarda oluyormuş o iki doğumu da belden iğne ile oldu ve ikisinde de aşırı bel sırt ağrısı çektim çekiyorum. Ortopedi Doktoru bol bol yüzmeyi önerdi birde bel kaslarını güçlendirme için egzersiz spor önerdi kilo almayacaksın tetikler ağrılarını dedi. Burda da Bi post açılmıştı birçok kişi iğneden sonra aynı sorunları yaşıyormuş bilseydim genel anestezi olurdum bende ama bilemedim işte
Zumra_Fatma Tuba0633 6.nci aydan sonra gececegini soyledi doktorum ama ben sanmiyorum cnku hâlâ uyusuklugum bile var o vurulan yerimde ins bi an once gecer
Elcinn Tuba0633 14 aylık kızım hala ağrıyor bi eğilim kalıyorum öyle kızımı yıkıyorum giydirirken öyle kalıyorum geçmiyor ama sıçak tutuşmakta fayda var şimdi azar azar gidiyor hafif kaldı
mA_06 Merhaba hanımlar bel ağrım benimde vardı Boynum ve omzum tutulduğu için acile gittim doktor iğne yaptı bir tane o sayede çok şükür bel ağrım da gitti, doğum yapali 7 buçuk ay olmuştu bende de
Dyldrm Canparem35 ortopedi ye hiç gittiniz mi başka bişey de olabilir ben ilk doğumundan sonra oğlum 1 yaşında iken gitmiştim gittiğimde ortopedi Doktoru o belden vurulan iğneden bişey olmaz demişti hatta 2. Doğumumu yapacağım zaman anestezi doktoru da alakası yok kalıcı bişey değil demişti. Ortopedi Doktoru bende skolyoz olduğunu söylemişti hatta benim ağrılarım çok kötüydü o dönem felçli gibi kımıldayamamıltım yataktan kalamamıştım en son öyle gitmiştim doktora doktor skolyoz var bol bol yüz egzersiz spor yap demişti. Sezeryanla alakası var mı belden iğne vurdular demiştin yok hayır o kalıcı bir etki yapmaz ilk zamanlar olur sonra geçer demişti hatta 2. Doğumcum için anestezi doktoru da böyle demişti siz Bi ortopedi ye görünün başka bişey varsa bari ona yönelik harekete geçin geç olmadan
Canparem35 Dyldrm dogumdan sonra olunca ve epiduralin boyle bir etkisi oldugunu duyunca doktora gitmedim alistim gibi bisey artik yuz ustu yatamiyorum mesela belim çok ağrıyor kalkamıyorum
mA_06 İgnelere baktım şimdi keyrelaks ve dikloron karışım olmuşum ben boyun sırt omuz ağrım için gitmiştim bu sayede bel agrimda geçti çok şükür
sadeturkvatandasi Tuba0633 anestezistin iğneyi düzgün vuramamasından da oluyor eğer şiddetliyse mutlaka doktora gidin sıkıntılı bir durum çünkü