Umayumayumay oğlum 1 aylıkken kullandım tam 1 aya yakın anestol pomadi dışarda bisi yok dedi doktor içerde dedi çatlağa pomad rahat kaka yapmasını sağlar ve teravi eder demişti şuan oğlum 2 yaşında şükür sorun yaşamıyoruz ama 6 ay gibi bi süre kendi kendine hiç kakasini yapamadı