Gamzeasel08 ben kızıma bırakmıştım o ne zaman isterse diye. 2 yaşına doğru hep istedi küpe alalım küpe takalım diyordu. Yapışkanlı şeylerden aldım düştüğünde ağlıyordu. Kendi istedi 2 yaşında deldirdik. Çok beğenerek taktırdı hala da çok beğeniyor. İyi ki de böyle yapmışım bana kalsa daha büyüseydi iyi olurdu acıyacağını bilseydi falan diyodum ama o hazırdı zaten. Kendi istediğini söylediği için bunu bildiğim için aklımda soru kalmadı içimize sindi