Arkadaşlar kizim hasta olunca doktor verdi şurup olanı, bende biraz hasta gibiydim sende kullanabilirsin dedi.. neyse kızıma icirdim kendimde içtim amma beni bir sersemletti böyle ruhum çekiliyor resmen yatağa yattım içim eriyor gibi kızımda hasta dedim onuda böyle yaparsa uyur herhalde yok anacim onda hiç etki etmedi sureklo uyanıyor ama ben kendimi yataktan siyira siyira kalkıyorum normalde hop kalkarım alıştım artık ama bu sefer böyle kafam hep dumanlı gibi bayılacak gibiyim eşimde ise gidiyor salonda yatmıştı sürekli uayninca emziriyorum o bişey yapamıyor boşuna uyanmasın diye ona sesleniyorum sözde ama sesim cikmiyor çok kotiydu ertesi gün de aynen öyle saf gibi gezdim bana böyle yapan ilaç çocuğumda hiç etki etmedi ama etseydide üzülürdüm heralde böyle sersem mi yapıyormus diye birgün deneyin sizde 😀