Eminos Mertbabyy evdeki zeytinyagini kullandim cok incelemeyin o kadar koyacaginiz 2 kasik yag biraz rahatlatin kendinizi
Asyaveannesi04 Mertbabyy ayvalıktan alıyorum direk kendimize de kullandığımızın asidi 0.02 olduğu için
Mertbabyy Eminos koyacağım iki kaşık yağ ama çocuğum için iyisi olsun doğalı varsa onu kullanmak istiyorum
adaakdu Tirilyeden anne bebek serisi olanı kullanıyoruz asit oranı 0.2 inanılmaz lezzetli cildine bile sürebilirsiniz pişiği bile geçiriyor
adaakdu Mertbabyy ben de sizin gibi düşünüyorum ve çok araştırdım hatta ailemizin zeytin bahçesi var zeytinyağ üretiyorlar ama soğuk sıkım ve yeşil zeytin yağı olmadığı için vermiyorum. Bahsettiğim yağ soğuk sıkım ve yeşil zeytin