Kızlar hiç bir bilgim olmadığı için soruyorum. Bebeğim ek gıda çook az alıyor, daha çok emiyor. 11,5 aylık. 2 aydır kilo almıyor. Kaşık maması denesem sağlıklı mı, içinde koruyucu falan var mıdır. Alayım mı. Al derseniz hangi markayı tercih etmeliyim.