Tabiki her bebek aynı anda aynı şekilde konuşacak diye bir kural yok..ama belli zaman dilimlerinde belli davranislari da yapmalari beklenir..
Umarım o da yakın zamanda birden konucacaktir..bazı bebeklerde öyle de olabiliyor..ama siz bu zamanda bol bol konuşmalı,olan biten ne varsa sanki büyük birine anlatır gibi anlayın..net kelimeler ve cümleler ile..kitap okuyun..illa motamot aynısını okumayın mesela bazı zamanlar farklı anlatın resimleri konuşun.. odasında mutfakta parkta sokakta çevresinde ne varsa neler oluyorsa anlatın .gösterin.. ben biberona koyduğum mamayı bile sesli sayardim😀 sabah günaydın akşam iyi geceler..nasılsın diye sorardım..bunları hala yapıyorum gerçi .çok şükür diyeyim konuşmamız gayet güzel ve anlaşılır..maşallah diyeyim..tabi evde 10 yaşında bir abimiz de vsr..evde onun haricinde bir konuşma ortamımız da oluyor haliyle..bu da etkili diye düşünüyorum..
Az kaldı sizin de güzel kelimeler cümleler duymaniza bence😀