alisinannesi63 ben de doğumdan uzun bir süre sonra ağrı yaşamaya başladım ama iğne vurulan yer değil genel olarak belim ağrıyor ve hatta karnıma kasıklarıma vuruyordu. Hatta 7 aylık olduğunda kadın doğum doktoruma gittim muayenede bir sıkıntı gözükmedi. Belim sırtım özellikle sırtımda bir nokta ağrıyor, bacaklarımda ilk ayağa kalktığımda ağrı oluyor direk dikilemiyorum, ayaklarıma tam düz basamıyorum , çocuğumu kucağımda uzun süre yaşayamıyorum, uzun süre yürüyemiyorum gibi şikayetlerim vardı. Fizik tedaviye gittim, emzirme olmasaydı ilaç verecekti o rahatlatıyormuş öyle söyledi. MR çekildi belde 3 boyunda da 2 tane fıtık çıktı. Bel için fizik tedavi aldım 10 gün, o ayağa kalktığımda direk dikilememe ve ayaklarıma tam basamama ve genel olarak bel ağrısı şikayetlerim çok azaldı. Şuanda da boyun için fizik tedaviye başladım . İnşAllah o da sonuçlanınca ağrılarım geçer Amin ☺️