Melmus bende de hem lansinoh hem avent var aventi hemşireler kullandırtmadı lansinoh aldık o avent gibi değil 1. Ay sonrası başlığı yok, 3.ay sonrası için büyük biberona geçince başlığı da değişiyor. Şu an sizde ki S olan, büyük biberonda M olan var ama zaten size uygun değil o