Kızlar tam bir hafta oldu 2 yaşındaki kızımı sütten keseli. Ama artık yemek vs yememeye başladı. Hala memeyi hatırlıyor her gün istiyor ısrarla. O boşluğu da çilekli süt içerdk dolduruyor. Abartmıyorum nerdeyse günde 4 pakete çıkardı. Sürekli süt diye ağlıyor ve yemek yemiyor. Ne yapmam gerek, iştahı gitti. Çok üzüldüm