Bebeğim 40 günlük daha önceleri göğüs ucu yaralarıyla ağrıyla uğraşıyordum, sonra sütüm biraz azalır gibi oldu onu düzeltmek için çaba sarfettim, şimdi de bebeğim memede uyuyor çok az emiyor saatler sürüyor emzirmek, sağım yapıyorum enjektörle veriyorum meme reddi olmasın diye onuda püskürtüyor yemiyor gelişimi kötü olacak kilo alamayacak diye korkuyorum artık sabrım tükendi hiç uyuyamıyorum da zamanım yok uyumaya moralim çok bozuk ne yapacağım bilmiyorum